2012. February 13., Monday

0 új link és 0 új hozzászólás / az elmúlt 24 óra adatai

 

Hozzászólások

 

Nincs elérhető avatar
#1
DOLGOZÓ 2008-02-01 08:33:22

A NAGYBÁTYÁM MÁR SAJNOS ELHUNYT,40 ÉVIG VOLT VASUTAS, AKKOR A GASKÓ SZERIT NEKI IS JÁR LOVÉ? S NEKEM KÁRPOTLÁS ,2 ÉVIG VOLTAM SORKATONA?

Nincs elérhető avatar
#2
Manci 2008-02-01 09:32:55

Felháborító!!!Nem hiszem el, hogy más eszközhöz folyamodva nem lehet elérni a kitűzött célt. Mindenki sztrájkolhatna, nap mint nap...A Cargóból befolyt pénzt osszák szét, ne csak a saját zsebüket tömjék a vezetők. Ezért nem halad előre az ország sem.

Nincs elérhető avatar
#3
BILL 2008-02-01 09:46:10

Sajnos ebbe az országban csak így lehet valamit elérni!Jogos a sztrájk EU tagok vagyunk eu-s árakkal de balkáni fizetésekkel!!!!!!!!!!!!!!!

Nincs elérhető avatar
#4
BILL 2008-02-01 09:51:26

Tisztelt Manci!Igen volna miért mindenkinek sztrájkolni azt is kéne tenni csak egy kis összetartás ami nálunk hiányzik!!!!!!!!! De sztrájkolni csak normál ember módjára nem csöcselékként!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincs elérhető avatar
#5
Z 2008-02-01 10:20:50

Bill. Azért ez már gáz, hogy szinte már minden hónapban sztrájkolnak vmiért. Mások is sztrájkolhatnának nap mint nap, vannak rosszabb munkahelyek is. Ráadásul másokkal "csesznek" ki mivel a munkába, suliba igyekvők nem tudnak normálisan közlekedni. Ráadásul a sztrájkal is csak rontják a MÁV amugy is satnya vagyoni helyzetét. Ennyi erővel én sem veszek jegyet legközelebb ha vonattal megyek, mert soknak tartom az árakat és sztrájkolok! Határozatlan ideig.

Nincs elérhető avatar
#6
zoli 2008-02-01 10:40:46

az egész családom itthon van a kedves embereknek köszönhetően!ezentúl mi sem fogunk jegyet venni!nekünk is összekéne fogni és jegy nélkül utazgatni!

Nincs elérhető avatar
#7
angi 2008-02-01 10:54:07

igaza van Z-nek és zolinak!!!!mások munkahelyét és megélhetését veszélyeztetik azok a lázító nagyjövedelmű vezetők és a sok birka dolgozó-vasutas.még több pénzt juttat az ilyen emberek zsebébe és nem gondolkodik el,hogy csak fel ven használva!utánna csodálkozni fog a jegykezelő ha jegy helyett köpetet kap!ha megegyeznek,ha nem,szerintem se vegyünk egy pár napig jegyet!fogjunk össze!!!!!

Nincs elérhető avatar
#8
angi 2008-02-01 11:10:24

ha feltudnám venni tisztelt gaskó úrral a kapcsolatot megkérdezném:ha kirúg a főnököm felvesznek vasutasnak????!

Nincs elérhető avatar
#9
xy 2008-02-02 18:54:53

Felháborító, hogy az átlagember megveszi a drága Máv bérletet, vagy jegyet,és egy megbízhatatlan szolgáltatást "kap" cserébe. Kifizetik a buszjegy árát? Ez a mínimum? De miért kell busszal utaznia annak, aki máv bérletet vesz? Nem értem, hogy veszik ehhez a bátorságot? Sztrájkolhatnának úgy,hogy ne az utasokkal toljanak ki. Pl. az ellenőrök ne ellenőrizzék a jegyet. Így a vonatok járnak, és ők sem tehetetlenek, ha már annyira életeleműk a sztrájkolás...

Nincs elérhető avatar
#10
béla 2008-02-02 21:58:58

Z zoli angi és xy !Az a baj, hogy az utasoknak is csak a szája jár!De közben nemtesznek semmit!

Nincs elérhető avatar
#11
emma 2008-02-02 22:34:50

Tudom miért?Ha mégegyszerre újból sztrájk,ha nem leszel dolgozom kirúgva!!!

Nincs elérhető avatar
#12
iPhoo 2008-02-21 22:08:45

xy ha a kellerek szünetelnének úgy sokkal kevesebb lenne a pénzkiesés ráadásul a sztrájk lényege az h megbénítsák a közlekedést. bár én is kivagyok akadva rajta, leginkább h hétvégén is megteszik.

Nincs elérhető avatar
#13
kiss gyula 2008-12-11 20:58:51

Gaskó gyagyás!Mit akar elérni?

Nincs elérhető avatar
#14
Gondos anya 2008-12-13 12:41:30

Az egész országgal,de még a naiv MÁV dolgozokkal is kiszur a ki tudja miért(zséért,politikai előnyért) a saját fizetett szakszervezeti vezetőség.Gondolkodjatok.Nincs utazóközönség, nincs bevétel,miből béremelés.Költségvetésből? A munkába nem biztosan beérkező dolgozok adójából? De ha nincs utas, kevesebb vasutas kell!Kedves vasutasok! Hatalmas cspda ez nektek.Mi pedig nem jutunk el iskolába, munkahelyre, szereteinkhez.Tovább romlik a gazdasági helyzetünk és a közérzetünk.Ünnepek közeledtével és alatt ambertársaitokat bizonytalansába,ellehetetlenülésbe hozni,különösen nem istennek tetsző dolog.Egyébként kívánok mindenkinek jó egészséget,boldgságot,-békében, szeretetben,jólétben.

Nincs elérhető avatar
#15
CSABA00714 2008-12-15 11:32:25

elmegy a gecibe az oszes sztrájkolni akaró ember öruljön hogy van munkája !!!! a másik az mi a fazsé lett ő mávos ha nem tetszik ami van az embereknemk ez kurvára nem jó én pl már 4 napja nem ládtam anyámbat 16 évesen mert nem tud hazajöni !!!

Nincs elérhető avatar
#16
Mama 2008-12-15 18:55:47

Tisztelt Vasutasok! Menjetek el munkanélkülinek.Majd mi akik már több ideje vagyunk munka nélkül , elmegyünk helyettetek dolgoznii. Majd akkor tudjátok meg,hogy mennyi pénzből kell megélni. Egyébként az egyszerű embertársaitokkal szurtok ki és csak a bosszúságot okozzátok.

Nincs elérhető avatar
#17
Krisszi 2008-12-16 23:11:28

Ha vki a sztrájk miatt nem ér be a munkahelyére,aznapra nem jár neki fizetés.Remélem, a sztrájkoló sem kap fizetést, amíg nem dolgozik.De ha így van, mégsem mehet olyan rosszul, hogy így karácsony és gazdasági válság előtt, alatt és közben még ez is belefér; mit számít néhány napi fizetés-kiesés. Nekem sokat, és k-ra elegem van minden t-ves sztrájkolóból.

Nincs elérhető avatar
#18
Krisszi 2008-12-16 23:16:26

Ma hajnalban a "kedves" volános sofőr azt mondta: A MÁV-bérletesek akkor szálljanak fel, ha már mindenki felszállt, és még maradt hely.Köszönjük.

Nincs elérhető avatar
#19
Bakter 2008-12-17 17:09:17

Sziasztok! Én a Vasúton dolgozok váltókezelőként, és meg szeretném osztani veletek a véleményemet. Sztrájkol a VDSZSZ igaza van! ha nem lenne szakszervezet, és a munkáltató döntené el, hogy mennyit keressünk és hogyan dolgozzunk akkor mi kutyapórázon dolgoznánk étlen, szomjan. Gondolkodjatok reálisan ha a CARGO pénzt nem is tartjátok szem előtt, akkor nézzétek meg eladták a MÁV kórházat amit a dolgozók építettek fel és manapság lenézik benne a vasutasokat, eladják a MÁV székházat hogy bérelhessenek egy iroda házat, a vasutasok 3 éve többet kerestek mint most... És akkor nekünk van szégyelni valónk?? Szerintem nem! itt a népnek kéne vére észhez térnie és rájönnie hogy mindenki úgy táncol ahogyan a kormány fütyül, de azzal is tisztában vagyunk hogy csak akkor érhetünk el valamit, ha Mindenki egységesen sztrájkolna ha kell szakszervezettől függetlenül. És akkor talán ha már minden leállna rájönnének a fejesek, hogy ez így nem megy. Köszönöm a figyelmet

Nincs elérhető avatar
#20
Bakter 2008-12-17 19:00:28

jah igen és kedves agni illetve zoli és z "mások munkahelyét és megélhetését veszélyeztetik azok a lázító nagyjövedelmű vezetők és a sok birka dolgozó-vasutas" a munkába járás szerintem nem csak vonattal oldható meg, és nem a sztrájkoló dolgozók trehetnek arról hogy a vezetők vannak olyan "kegyesek" hogy még arról a nyeszlett elégséges szolgáltatásról sem tudnak megállapodni..... Könnyű mindig a kisembert szídni de kívánom nektek hogy kapjatok ti is 80000ft havonta olyan munkára ahol emberek 100000-ért vagy felelős és meglátjuk akkor hogyan állnátok ehhez a témához.....

Nincs elérhető avatar
#21
Tihanyi János 2008-12-17 19:38:46

Üdv mindenkinek! Most megyek eladom a házam és a pénz szétosztom a kömüvesek között akik felhuztak jah adok a villanyszerelőnek is meg a fütésszerelőnek...stb...stb... De csak akkor ha a VDSZSZ kifizeti azt a kárt amit eddig okozott...nekem annak a fazonnak aki tegnap elsirta magat a keletiben mert kirugtak(nem kell egy olyan ember aki a hirtelen "ötlettöl vezérelve" 4 orat kesett), az árusokat és azok alkalmazottait akik nem tudnak karácsonyi ajándékot venni a gyerekeinek mert nincs karácsonyi pénz... Jah igen csak közlöm hogy olyanok sztrájkolnak akik még 10 éve nem dolgoznak a vasutnal! Érdekes modon a tolatás vezetők vagy a kocsivizsgálok akik a legjobban kinyithatnak a szajukat a szar bérezés miatt kinyithatnák a szájukat azok nem sztrájkolnak (netto 76eFt)(2 kivétellel mind 40+éves) Jah és csak közlöm hogy kurva sok vasutas nem tud hazamenni azért mert par közép(szerű)vezető sztrájkol. Jah és még annyit hogy jo sokan vannak akik "megkapták" a mai napot szabinak es be kell jönniük karácsonyra vagy újévre...Szerinted örülnünk kellene de most komolyan? Remélem alapos tisztogatassal kezdődik az Új év...(gy.k: leépítés csak a szimpátia miatt) Boldogabb Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket Kivánok!

Nincs elérhető avatar
#22
szimpatizáns 2008-12-17 19:45:25

Kedves János! innen látszi khogy nem ismeri a vasutat. egy kocsi vizsgáló és egy tolatás vezető több fizetést kap mint mondjuk egy váltókezelő, egy táblázó, vagy egy kocsirendező.... mindenkinek szíve joga sztrájkolni! erről szól az egész ne mindenki a vasutasokat hibáztassa jöjjenek végre rá arra hogy korrupció folyik ebben az országban. És érdekes módon mikor az egyetemisták nyitották ki a szájukat vagy a nyugdíjasok hogy dárga a jegy meg meg akarták vonni a kedvezményeket akkor a dolgozónak egy szava sem lehetett... erről csak ennyit

Nincs elérhető avatar
#23
Jani 2008-12-17 19:57:36

Tisztelt Szimpatizáns! Holnap rákérdezek a pontos fizetésekre.(itt jegyezném meg hogy tavalyi Vasut akcio! soran az osszes kocsirendezöt "előléptették" tolatás vezetővé) De ha már itt tartunk miert nem béremelésért megy sztrájk? Nah ennyi egyenlőre.A korrupcios részt megprobalom ugy meg fogalmazni hogy ne lehessen belekötni... Elnézést a szövegismétlésért de kicsit apró ez a szövegdobozka! Tovabbi sztrájkmentes Szép estét.

Nincs elérhető avatar
#24
Marcsa. 2008-12-17 20:03:35

Mire jó ez?? 4 napja nem járnak a vonatok normálisan..4napja nem tudnak az emberek dolgozni és iskolába járni. és ha ezmiatt kirugják a munkahelyükről az embereket??Mert nem tudnak bemenni?Fizetést se kapnak. Miböl fogják a rezsít meg a kaját fizetni? Gondolkozzanak már MÁVosok.FELHÁBORÍTÓ!!És akik a szeretteikkel se tudnak találkozni??Én például 4napja nem találkoztam a barátommal.!Nagyon rossz.. És határozatlan ideig...Gondolkozzanak már el rajta, hogy mit művelnek!!!Azért mert Őket nem érinti.! GRATULÁLOK AZ ÖSSZES MÁVOSNAK!!!!!!!

Nincs elérhető avatar
#25
Krisszi 2008-12-17 20:05:46

Mindenkinek addig van joga valamihez, amíg mások jogait nem korlátozza.

Nincs elérhető avatar
#26
ennyi! 2008-12-17 22:22:25

hát okosak vagytok gratulálok nektek de kívánom nektek azért azt hogy amikor azt mondja nektek a főnökötök hogy 90e-ről leveszi a fizetéseteket 50e-re és megszólaltok, akkor titeket is így fikázzanak mint a vasúti dolgozónak és nem tudom felfogni hogy miért nem lehet elmenni a szerettekhez??? A BUSZ MINDENHOVA JÁR!!!!!!! IGÉNYBE LEHET VENNI AZT IS ITT MINDENKI CSINÁLJA A FELHAJTÁST Marcsa ha te szereted a barátod nem kényelmeskedsz hanem felülsz a buszra... én is megteszem és nem halok bele... nekem ez a véleményem...

Nincs elérhető avatar
#27
Egy vasutbol élő! 2008-12-18 08:09:03

Erre én azt tudom mondani hogy el lehet menni lehetkeresni jobb állást! És még mielőtt vmelyik agyoniskolazott megszolalna: Felmondani es egyik naprol a masikra elveszteni a munkahelyet egészen más!!! ennyi

Nincs elérhető avatar
#28
Kálmán 2008-12-18 14:43:20

Én is csak a szeretteim látogatnám meg átölelném öket almt reszelnék gyerekekkel játszanék ebből lesz így valami, boldog karácsonyt magyarország utána persze dolgozom és szilveszterem is velük töltöttem volna ezek szerint..

Nincs elérhető avatar
#29
Kálmán 2008-12-18 14:46:33

szval magyarország löttyet piskóta..gyererek van itt mittudom én mennyi ember..szétszórom ezt a linket csak azért is.. én ráérek egy két napra sztálykolni. ekimennék a pájaudvarra macskakövet hajigálni..ha már más miatt lehet most emiatt is kéne..utána szeretném körbeutazni magyarországot ingyen vasuttal és szerencsétlen kaller a vagonomból segg pucéran menne előre, h valami történt..szóval nem leszeg vuldáris.de igen kapják beee.

Nincs elérhető avatar
#30
P.I. 2008-12-18 14:49:37

Az egész országban elbocsátások vannak, sokaknak nincs munkájuk, pedig szakképzettek, de nincs munkaerőfelvétel, mivel az egész világban pénzügyi válság van. Persze ezt egyeseket egyáltalán nem érdekel, sőt azt sem, hogy egyes embereknek fontos lenne eljutni az egyik városból a másik, és nem engedhetik meg maguknak a taxit. És nekem ne mondja senki, hogy menjek Debrecenből Bp-re busz, mert EGY: SOKKAL TÖBB IDŐ, KETTŐ: DUPLA ANNYIBAN KERÜL!!!!!! ÉS AZT A PLUSZ 1500 FORINTOT MELYIK ISTENVERTE STRÁJKOLÓ MÁVOS FOGJA NEKEM MEGFIZET? HE? És mi lenne ha az orvosok és a nővérek is elkezdenének sztrájkolni? Bocs, gyere vissza egy hét múlva, most sztrájkolunk, próbálj kibirni addig. A végére csak annyi mondanék: bármelyik mávos, aki az én műtőasztalomra kerül, az imádkozzon, hogy jó kedvem legyen! ennyi.

Nincs elérhető avatar
#31
Dyna 2008-12-18 19:37:04

Hy all! A magam részéről csak annyi, hogy elég kellemetlen hogy pont mindig vizsgaidőszakban sztrájkolnak. A főiskolán harmadik félévemet koptatom. Valószínűleg sok hozzám hasonló kemény összeget fizet egy félévért. Nem hiszem hogy bárki megengedheti magának azt, hogy lecsússzon a vizsgákról. Eddig egy vizsgaidőszakom sem telt úgy, hogy ne lett volna sztrájk. Nekem szerencsém van, hogy van egy testvérem, aki feláldozza a napját azért, hogy eljussak a vizsgáimra. Akinek pedig nincs autója az mit tesz ebben a helyzetben?

Nincs elérhető avatar
#32
Macsesz 2008-12-19 11:03:51

Tisztelt MÁV Dolgozó! Társaságunk megvizsgálta az Ön által benyújtott igényeket, és ezúton szeretnénk tájékoztatni arról, hogy követeléseit jogosnak találtuk. Ezek alapján Ön a következő juttatásban és béremelésben részesül: - Egyszeri 250.000 Ft rendkívüli juttatás a MÁV Cargo Zrt. eladásával kapcsolatosan, - 15% béremelés 2008. január 1-éig visszamenőleg. Egyúttal szeretnénk arról is tájékoztatni, hogy társaságunknál az Állami Számvevőszék mai árfolyamon számolva 1993 és 2006 között 2000 milliárd forint tőkeveszteséget állapított meg. Mivel Ön társaságunk régi és megbecsült dolgozója, így ebben az időszakban már nálunk dolgozott. Ezért szeretnénk, ha ebből a veszteségből is olyan mértékben részesülhetne, mint a MÁV Cargo Zrt. eladásából. Az Ön által felállított arányossági mutatók figyelembe vételével szeretnénk tájékoztatni, hogy önnek ebből adódóan a következő fizetési kötelezettsége keletkezett: - Egyszeri 5.000.000 Ft befizetési kötelezettség a MÁV csoport felhalmozott tőkevesztesége után. Új egyenlege ennek megfelelően 4.750.000 Ft tartozást mutat, amit kérünk a mellékelt készpénzátutalási megbízás segítségével 2009. január 1-ig kiegyenlíteni. Társaságunk a várható igényeknek megfelelően részletfizetési konstrukciót dolgozott ki Ön számára, melynek során a fizetéséből havi 50.000 Ft-ot levonva, a tartozás kamatmentesen törleszthető a következő 100 hónapban. Kérjük, hogy amennyiben ezzel élni kíván, azt postafordultával jelezze. További jó munkát kívánunk! xxx Pénzügyi Csoportvezető

Nincs elérhető avatar
#33
Monyóka 2008-12-19 17:10:10

Mi lenne,ha mindenki aki úgy érzi valami miatt kevés a bére stb...nem kap eleget a melóhelyén az fogná magát és sztrájkolna.Nem csak a BKV,és MÁV területein vannak emberi dolgozók akik követelhetnének!Büntetve más mezei embereket,akik pl.munkába nem tudnak menni a sztrájk miatt.Így veszélybe sodorva a rendes kereseti lehetőségét,ami neki is lét elem mint ahogyan a sztrájkot támogató,és véghez vívő embereknek.Politika.pénz!Az ünnepeketről ne is beszéljünk.A kis emberek már a rokonaikhoz sem juthatnak el a sztrájk miatt?

Nincs elérhető avatar
#34
Kriszta 2008-12-20 22:14:15

Nekem valami olyasmi jött le a hozzászólásokból meg cikkekből, hogy azért sztrájkolnak az emberek, hogy az a pénz ami befolyik, arra legyen költve amire kell, ahol szükség van, hogy fizessék meg a munkájukat jobban például, és akkor máris tisztábbak lehetnének a vagonok stb... annak is igaza van aki azt mondja h mennyi emberrel kiszúrnak a sztrájkkal, és hogy embereket rúgnak ki a munkahelyekről a késések miatt, és hogy más bezzeg nem teheti meg h nemet mond, vagy igen és max mehet a segélyért. De annak is igaza van aki sztrájkol, hogy tenni kell valamit azért hogy a dolgozók meg legyenek fizetve rendesen, és hogy a befolyt pénz ne a főmuftik zsebébe landoljon, hanem igenis a vasút fejlesztésére legyen költve. Csak az a baj hogy ez túl szép hogy igaz legyen, a mai világban már nincs ilyen, h jó akkor igazatok van, belátjuk, jaj de csúnyák voltunk, rájöttünk hogy ez így nem mehet tovább. Dehogynem. Hisz a MÁV állítja hogy a cargoból befolyt pénz a vasútra lett költve, mert miért is ne állítaná? De valahogy mégse látszik sose semmi fejlődés. Szeretném hinni hogy vannak olyan vezetőpozícióban lévő emberek akik teljes mértékben becsületesek, nem raknak el sutyiban pénzt, és nem csak a saját érdekeiket tartják szem előtt. Mondja meg valaki hogy mégis konkrétan mit kéne tenni? Szerintem minden nagyobb vállalatnál vannak olyan főmuftik akik zsebre raknak rengetek pénzt, akkor kezdjenek ott is sztrájkolni? Szép szavak azok, hogy egyként kéne az országnak összefognia, de mégis hogy? Mondj meg valaki nekem azt, hogy én mint 19 éves, pályaválasztás előtti, infó szakos diáklány mit tegyek az ország jobbá és gazdagabbá tételének érdekében? Mikor és hol fogjunk össze és kivel? Igazi Összefogás csak a mesékben van. Manapság csak az érdekegyezések fogják össze az embereket.

Nincs elérhető avatar
#35
Jani 2008-12-21 10:03:18

Tisztelt Kriszta! Az a helyzet ki kell hogy ábrándítsam de ez van: NEM JÓL JÖTT LE! Ellentétben a BKV tervezett sztrálykjával nem munkakörülmény javitás a cél. A pénz a veszteséges MÁV START-ba ment el... A Sztrájk pusztán azért megy mert gaskonak sikerult megbuvolnie 250e fttal pár elemit vegzett dolgozót...(egyre jobban kezdek hinni az OV hez kapcsolhato összeesküvés elméletben). Ezek az emberek nem látják át a helyzetet. Az ilyeneket ki kell rugni es más rendesen dolgozni akarot kell felvennei van még 300e ilyen!

Nincs elérhető avatar
#36
Kriszta 2008-12-21 13:16:24

A satöbbi és például szavakat azért írtam mert nem csak a fizetés emelésre gondoltam. Hanem például a vagonok rendebhozatalára, vagy hogy ne kelljen járatokat megszüntetni. Stb. De mondjuk abban is igazad van Jani hogy biztos van olyan ember is aki csak azért sztrájkol hogy ő pénzt kaphasson...

Nincs elérhető avatar
#37
kz1 2008-12-21 21:57:42

Szerintem ki kellene rúgni az összes vasutast aki sztrájkol,más emberek is lennének a helyükre akik elégedettek lennének a fizetésükkel.Ha tegyük fel eladnának egy cba központot Budapesten,akkor a Szabolcsban lévő,ugyanennél a cégnél dolgozó árufeltöltő is követelőzhetne?Minden nap lehetne sztrájkolni valamiért,én most megútáltam a vasutat és a vasutasokat is.

Nincs elérhető avatar
#38
monika79 2008-12-21 22:24:55

Szép és sztrájkmentes estét mindenkinek! Volna pár gondolatom nekem is. Pl. miért nem lehet úgy sztrájkot szervezni, hogy a hétköznapi ember a szeretet ünnepét és az azt megelőző napok előkészületeit ne idegbeteg őrültként élje meg? Az én esetemben az ország két végére szakadtunk anyukámmal, akivel 4 hónapja nem találkoztunk. Úgy gondoltuk, hogy ő utazik hozzám karácsonyra, mert én még 24-én is dolgozom 14h-ig! Igen kedves vasutas munkakerülő embertársaim. Van aki szintén nincs megelégedve a fizetésével és nem gondolkozik azon, hogy közel 2.5 millió magyar életét megkeserítse, mert nem elég amit kapnak. Így most ennek a családi, meghitt közös ünnepnek lehet, hogy lőttek, mert Miskolcról Győrbe nem túl könnyű eljutni úgy, hogy nem lehet felférni a buszokra. Szóval. Az jutott az eszembe, hogy megdolgoztatnálak titket a pénzetekért. Pl. nyugodtan lehet takarítani a vasúti kocsikat, mert jobb hajléktalan szálló igényesebb lehet, mint némelyik kocsi. Vagy ha már sztrájk. Akkor talán ha nem a népet, hanem a kormányt akarjátok meggyőzni, akkor indítsátok menetrendszerint a járatokat és ne kérjetek pénzt az utazásért. Nem az a szándék vezérel, hogy ingyen utazzak én vagy bárki más, hanem hogy amit csináltok, azt egyszer kell megtenni, de a hatékonyságra kellene törekedni, nem pedig arra, hogy az amúgy is szarul élő nép (aki vonatra szorul) még az ünnepeket se élvezhesse. Nem nagyon jut már karácsony fára, ünnepi finom vacsorára és még kuksoljak egyedül, mert nem ízlik a munka? Van annyi ember az országban, akik szívesen dolgoznának. Mind kirugdalnám és dolgoztatnék olyan emberrel, aki épp szeretne enni, ruházni a gyermekét vagy épp a beteg szüleinek megvenné a gyógyszert belőle. Nagy dühít amit tesz a MÁV sztrájk, így nem csodálkoznék, ha feldühödött tömeg legközelebb nem az M1 székházat, hanem az épp melegedő vasutasokat pakolná helyre a megyeszékhelyeken található vasútállomásokon. Nem kell hozzá csak városonként kb. 50 civil normális ember, hogy munkára bírjon pár munkakerülő vasutast. Ha az én anyukám otthon reked karácsonyra, én leszek az első, aki Győrben kihúzza a kalitkából az épp sztrájkoló információst! További szép estét mindenkinek.!

Nincs elérhető avatar
#39
Mano 2008-12-21 23:42:16

Sajnos sztrájkmentes este nem lett. Olvassatok bele a vdszsz honlapján a sztrájk jelentésekbe. Kész röhej, hogy nyilvános olvalon mindenkit pocskondiáznak aki nem ért velük egyet. Ha MÁV-os azért, ha valaki dolgozna azért. Szinte csak nevek hiányoznak, akiket pocskondiáznak, nyilvánosan megaláznak, mert dolgozni mernek, esetleg leváltják a naplopó munkakerülőket. Hát gratulálok a vdszsz vezetésének. Kérdem én, ha eladnak egy iskolát, akkor a tanár miért nem kap pénzt? Vagy egy korház esetén? Vagy ... Az oldalukról kiderül, hogy kell a pénz mert jön ám a világ válság és kell ám a pénz. Abba egyik sem gondol bele, hogy az általuk jövő év végére várt válság miatt már mennyi ember vesztette el az állását és még mennyi fogja. Ők könnyen vannak, ha majd onnan akarnak kirakni valakit, akkor egyből rohan majd a szakszervezethet. Miért van az, hogy hagyján, hogy többet keresnek akár egy pedagus mégis rendszeresen pénzt követelnek? Mit szól a rengeteg munkába nem érő ember, az nem számít. Aki a gyereke fejébe észt próbál verni kevesebbet keres és esetleg most még nehezen is jut be a munkahelyére. Több helyen volt, hogy 10x milliárdból az ő 250000Ft NETTÓ igényük csak 8milliárdot visz el. Tudnak számolni? 250000 NETTÓ egy cégnek 640000Ft-jába kerül, de ugye ez nem havi fizu így ott nem is a 38% adó van, hanem több mint 50%, így még több lesz. De számoljunk csak 640000Ft-la, osztok, szorzok tényleg csak 12500 máv dolgozó lenne? NEM HISZEM. Másik a legbosszantóbb, hogy szerény véleményem szerint nem jár nekik a pénz, de ha ettől el is tekintek akkor is a február 1-én meghírdetett sztrájkból miért most lett huzamosabb? Eddig csak puhapöcsűsködtek a vdszsz vezetők. Most hirtelen mit ad isten karácsony előtt hirtelen el kezdtek keménykedni, de miért most? Igazán válaszolhatna egy illetékes, mert én próbáltam, de nem kaptam választ. Harmadrész többször beszéltek róla, hogy javítani szeretnék a körülményeket? Gasskó úr már indiai vonatközlekedést vizionált. Na ha meg is kapják a pénzt, azért mi is fog javulni? Az eszközöket tudtommal nem ők veszik, így az nem. Az épületeket nem ők tartják karban, akkor az sem. A szerelvények tisztábbak sem lesznek ezek után. Továbbra sem lesz olyan vonalunk ahol 160 km/h-val tudna menni a vonat. Tetszik az új Bp-Bécs szerelvény. Tudna is 230km/h-val menni, de Mo-on hol is? Negyedrészt röhej, hogy a vasutasok kisebb része sztrájkol csak és ahogy többen írták is tényleg nem régi motorosok. Szerintem az én családomban több a volt vasutas, mint néhány sztrájkoló esetén összesen, de ők a nagy MÁV DOLGOZOK ám kérem. Ötödrészt a potya utazásért is ragaszkodnak, amit mellesleg elfogad most a VOLÁN is, de bezzeg az én korábban megváltott jegyemmel csak néznek mit akarok. Hogy lehet ebben az országban úgy sztrájkot kezdeményezni, hogy nincs megállapodás az elégséges szolgáltatásról? Ebben mind két oldal hibás, így törvényileg kellene mind kettőtöl pénzt elvonni. Az első elvonás után inkább megegyeznek az elégséges szolgáltatásról, majd csak aztán sztrájkolnak. Mellesleg én egy mütyürhöz és egy kicsit nagyobb gyerkőchöz mennék haza karácsonyozni, de ugye ez senkit sem érdekel, mert február 1-e óta nem volt idejük eddig sztrájkolni. Csatlakozom monika79-hez, ha nem jutok haza. Tényleg az utasoknak is sztrájkolni kellene, hogy miért is van ez PONT MOST. Szép, békés karácsonyt minden sorstárnak. A sztrákolóknak meg kívánom, hogy majd éljék át amit ők okoznak mind közlekedésben, mind emberek állásában, keresetében.

Nincs elérhető avatar
#40
Piros 2008-12-22 09:27:22

Akinek kedve van VDSZSZ-esektől telefononon érdeklődni annak itt a link: http://209.85.129.132/search?q=cache:2o-6__7LWpgJ:www.vdszsz.hu/drupal/index.php?q=tiszt+tisztségviselők+site:vdszsz.hu&hl=en&ct=clnk&cd=1&gl=uk Hamár a weboldalukon nincs fent mindenféle indok miatt.

Nincs elérhető avatar
#41
Kriszta 2008-12-22 12:55:46

http://index.hu/tech/biztonsag/hack081222/ :))

Nincs elérhető avatar
#42
Piros 2008-12-22 14:58:07

Idézet a VDSZSZ honlapjáról: "Sztrájk percről-percre: 10:00 „Ide gyertek, vazze!” - A vasutasok szemtől-szemben szeretik elrendezni az ügyeket, Miskolcon mindenképp, ahol a sztrájkoló kocsivizsgálók felajánlották, hogy szívesen elbeszélgetnek a honlapunkat többször feltörő egyénnel vagy csoporttal. Persze, csak úgy, szigorúan mélylélektani alapon. Elvégre most munkaidőben állandó ügyfélszolgálatot tartanak fenn." - Munkaidőben? Fizetést kapnak a semmiért és még fenyegetőznek is. Bátor fiúk ezek. Néhány tucat helyi kissé idegesebb utasnak el kellene menniül elbeszélgetni velük.

Szerintem nem az a szomorú hogy sztrájkolnak a vasutasok. Hanem az hogy mindenki a saját érdekeit nézi ebben a gyűlölködő országban. Amikor megy a vonat az a baja az utasoknak hogy: nincs hely, hideg van fáj a hajuk stb.. amikor nincs vonat, akkor bezzeg jó lenne a vonat mindenkinek. és még a vasutasok a kétszínűek?? szerintem pedig az utasok velem egyetemben akik fikázzuk a dolgozókat, hol ott ha ők nem lennének mi bizony nem taznánk vonattal. sajnáljátok tőlük a pénzt pedig rengeteg ember élet forog naponta a kezükben. az összetartásról meg csak annyit mindenki sztárjkolhatna ez így van... EGY KÉRDÉS: MIÉRT NEM TESZIK????????? azért mert arra vaár mindegyik hogy majd ez a szerencsétlen Gaskó majd elintézi és ha sikerül elintézni majd mindegyik tartja a markát..... hát ez a szomorú és kiborító nem az hogy sztrájkolnak.... Én sem örülök hogy sztrájkolnak mert a munkahelyen 200km-re van a lakásomtól mégis eljutok, mert el akarok jutni...csak hát a lusta magyar ember ilyen, a legkönnyebb ráfogni a másikra hogy miért nem megy valami.... Kívánok a vasutasoknak sikeres sztrájkolást továbbra is. És ahelyett hogy fikázzátok, köszönjétek meg a vasutasoknak az együttérzést hogy miattunk utasok miatt leállították a sztrájkot az ünnepek miatt.. Kellemes Ünnepeket

Nincs elérhető avatar
#44
Krisszi 2008-12-30 22:10:58

Valószínűleg Nálad a gyomorrontás az agyadra ment.mint már előzőleg is írták, meg hát köztudomású, a mávos a saját zsebére "dolgozik", ha sztrájkol, mert magának akar több pénzt, és nem a nagy üstbe teszi, ahonnan majd kivesz egy kicsit tisztogatásra, vonatvásárlásra.Amúgy, ha nem sztrájkol, akkor se dolgozik jól - Óriási tisztelet a kivételeknek!! - , mert új menetrend még nem lépett életbe késések nélkül, a Déliből korábban 17.30-kor induló fehérvári vonatra várakozók pedig pontosan tudják, mit össze nem szerencsétlenkedtek szerelvények betolásával, kitolásával, és szinte soha nem indult a járat időben. Ha ilyen minőségben "dolgoznék" a munkahelyemen - és ezt sokan mások is elmondhatják magukról! -, már rég kirúgtak volna.Attól pedig, hogy az elégséges szolgáltatásról sem tudnak megegyezni,még annyi eszük lehetne, hogy azt mondják, ezen és ezen a vonalon ez és ez a járat indul, mondjuk egy oda és egy vissza. És nem tartozom a lusta emberek közé, mert a sztrájk miatt minden nap egy órával korábban keltem (3-kor!), hogy kerülő úton, 1500Ft-tal többért bejussak a munkahelyemre, délután 2 órát túlóráztam, mivel a kereskedelemben dolgozom, és így karácsony előtt ezzel is a vásárlókért próbálunk tenni valamit (legjobb tudomásom szerint egyetlen vasutas ügyfelünk sem volt szerencsére, mert ha tudtam volna, tuti sztrájkba kezdek!), aztán rohanás a buszhoz, hogy valamelyikre felférjek, és ismét kerülő úton, újabb 1500Ft pluszért hazaérhettem este 9-re.Otthon pedig a 9 éves fiam, aki 10-ig még találkozhatott velem, ha nem aludt el. Óriási tiszteletem a dolgozó mávosoknak, akiknek köszönhetem, hogy aztán mégis találtam vonatot, amivel utazhattam!

Nincs elérhető avatar
#45
Kicsilány 2009-04-26 21:39:50

Jónapot.Én még fiatal vagyok 16 éves mindössze.De a sztrájkot én is érzem.Amikor nem jár vonat én vidékről nem tudok bemenni az iskolába.A tanárnőm beirt egy osztályfőnőkit ,mert összegyűlt a késésem vagy igazolatlant kaptam mert a sok késés és kimaradás miatt nem értem be.Azt mondta induljak el korábban.16 éves vagyok,isaszegről járok be pestre a 6:18 vonattal.nem tudom mikor keljek korábban.

Nincs elérhető avatar
#46
M.Ilona 2009-05-07 22:17:16

Üdv. mindenkinek. Én eddig sem értettem egyet a MÁV, illetve Gaskó sztrájkkal. Ő könnyen beszél, amikor milliókat érő BMW-vel közlekedik, tele van pénzzelközben meghülyíti ez embereket, hogy értük sztrájkol, ugyan. Ez csak etetés. Remélem egyszer Ő is eljut arra a szintre, hogy 3 órát áll sorba munkanélküli segélyért borzasztóan megalázó körülmények között. A gyerekeim nem tudnak eljutni az iskolába. Kedves MÁV dolgozók Önökkel semmi bajom, mert még mindig nagyon kedves emberekkel találkoztam maguk közül, de könyörgöm ne higgyék el hogy Gaskó Önökért küzd, csak azért csinálja, mert unatkozik. Jó neki, nem?

Nincs elérhető avatar
#47
Viczián Nikoletta 2009-05-08 11:10:11

Én is sztrájkolhatnék, de nem teszem, mert örülök, hogy van munkám. Vasárnap árokba csúsztam az autómmal a Berek-Karcag közötti útszakaszon. Nem mentem gyorsan, de a közúthálózatnak is panaszkodhatnék. Kátyuba csúszott a kerék és elrepült az autó. Ez is Magyarország szégyene. A párom vizsgázik munka mellett, nekem munkahelyi programom van, átjárok a szomszéd városba dolgozni. Este 6 után már busz nincs. A hugom egyetemista, jönne haza az iskolából. A kisemberekkel csesznek ki, a fejesek meg Gaskó nem fognak vonatozni. Gyerekeket vittem vonattal versenyre Kisújszálláról Debrecenbe, a mosdó undoritó volt, az üvegek koszosak, az ülés felhasitott, az ajtó meg balesetveszélyes. A jegyár elég magas, épp számoltuk, hogy autóval is annyiba került volna. A karcagi telefonos információ meg nem működik, a nő olvasott a múltkor, mikor meló után kimásztam érdeklődni, hogy vasárnap mennek-e a vonatok a sztrájk miatt. A pénztárban ült olvasva az újságját, rám sem nézett. Először udvarias voltam, de aztán elküldtem a jó...na akkor csak hebegett....Gaskónak ezt kellene látni..Ezek a dolgozók ellenségei is?

Nincs elérhető avatar
#48
Egy kérdés 2009-10-18 10:34:24

Meg tudná valaki mondani, hogy pontosan mikor kezdődik a sztrájk, ugyanis nem tudom, hogy egy hétfő reggeli 6:28-as vonat belefér-e??? Köszi!

Nincs elérhető avatar
#49
m 2010-01-13 16:38:00

Felháborítónak tartom, hogy már a MÁV is mit meg nem enged magának. Arra nem gondol, hogy sok ember elveszitheti a munkahelyét az Ő hülyeségei miatt. Egyezkedjenek, de SZTRÁJK nélkül.

Szólj hozzá ehhez a linkhez

 

A Név, E-mail és a Hozzászólás mezők kitöltendőek; Az e-mail cím az oldalon nem jelenik meg, így nem kell aggódnod a gonosz spammelőktől.